Warunki uczestnictwa
1. W Festiwalu uczestniczyć mogą wyłącznie amatorskie orkiestry dęte i pokrewne formacje instrumentalne (Big Band, tzw. Dechovka, itp.), które zgłosiły swój udział na karcie zgłoszenia. Wyklucza się udział muzyków zawodowych zaangażowanych na sam Festiwal.
3. Termin nadsyłania kart zgłoszeń upływa dnia 29 marca 2024 roku.
4. Kartę zgłoszenia wraz z załącznikami (zdjęcie zespołu – minimum 1,5 Mb + nagrania, link do nagrań lub na CD/DVD co najmniej dwóch utworów w wykonaniu zespołu – nie starszych niż dwa lata) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: festiwal@dk.kozy.pl.
5. Zespoły mogą uczestniczyć w konkursie estradowym, konkursie musztry orkiestrowej i/lub mażoretek, obowiązkowo uczestniczą w paradzie orkiestr i obowiązkowo w pozakonkursowych koncertach plenerowych (zespoły mogą zadeklarować swój udział tylko w pozakonkursowych koncertach festiwalowych)
7. O zakwalifikowaniu zespołu do udziału w Festiwalu decyduje Rada Artystyczna Festiwalu na podstawie karty zgłoszenia i nagrań.
8. Lista zespołów zakwalifikowanych do Festiwalu (konkursy i pozakonkursowe koncerty plenerowe) będzie ogłoszona na stronie internetowej Festiwalu do dnia 8 kwietnia 2024 roku, www.zlotatrabka.pl
9. Każdy zespół zgłoszony do konkursu\ów zobowiązany jest do wspólnego wykonania przez połączone orkiestry Hejnału Festiwalu. Nuty zostaną wysłane przez organizatorów zakwalifikowanym zespołom pocztą e-mail na wskazany w karcie zgłoszenia adres kontaktowy.
10. W celu sprawnego przemieszczania się na koncerty, zespoły muszą dysponować własnym transportem lub transportem wynajętym przez organizatorów na koszt zespołu.
11. Wycofanie się orkiestry zakwalifikowanej do udziału w Festiwalu po dniu 15 kwietnia 2024 roku (w tym niestawienie się na estradzie) spowoduje obciążenie zgłaszającego orkiestrę ryczałtowym kosztem poniesionymi przez Organizatora w wysokości 1000 zł.
12. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za nielegalne wykonywanie muzyki (prawa autorskie) i związane z tym działania prawne.
13. Wszelkie materiały (zdjęcia promocyjne, nagrania, partytury, teksty) przekazane Organizatorowi Festiwalu przez zgłaszającego Orkiestrę do udziału w Festiwalu muszą być pozbawione wad prawnych oraz nie mogą naruszać praw osób trzecich (np. autorzy tekstów, zdjęć, nagrań audiowizualnych zgodzili się na publikację, a osoby widoczne na zdjęciach oraz nagraniach wyraziły zgodę na publikację swoich wizerunków), a ich przekazanie uznaje się za zgodę udzieloną Organizatorowi na nieodpłatne wykorzystanie tych materiałów do realizacji festiwalu i jego kolejnych edycji (w tym publikację materiałów informacyjnych i promocyjnych imprezy na wszystkich znanych obecnie polach eksploatacji).
Organizatorzy zapewniają:
- 1. Dyplom uczestnictwa dla każdego zespołu biorącego udział w Festiwalu,
- 2. Obiad:
- - 8 czerwca (sobota) dla zespołów uczestniczących w konkursie estradowym,
- - 9 czerwca (niedziela) dla zespołów uczestniczących w konkursie musztry orkiestrowej i mażoretek,
- 4. Poczęstunek po koncertach plenerowych 8 czerwca,
- 5. Opiekuna dla zespołu podczas trwania Festiwalu.
Organizatorzy nie zapewniają:
1. Zwrotu kosztów podróży.
2. Pokrycia kosztów zakwaterowania i pozostałych posiłków.